Extravaganza Fashion Fair

/
0 Comments
 In weekendul ce tocmai a trecut a avut loc prima editie a targului iubitorilor de arta si frumos- Extravaganza Fashion Fair. Intr-o locatie deosebita si cu oameni frumosi si speciali, acest targ m-a cucerit intru totul. Pe langa faptul ca era o nebunie de dulciuri - cupcakes-urile iti faceau cu ochiul de cum intrai pe usa - accesoriile si creatiile tinerilor designeri iti luau si ele ochii.
 Tinuta pe care o am este si ea creatia unui tanar designer, Emilia Tudoran de la Beliv. Este o camasuta foarte interesanta cu spatele gol, insa nu am o poza in care sa se poata observa, iar ceea ce-mi place foarte mult la ea sunt culorilele calde de bej deschis si roz pal care pe mine ma avantajeaza. De accesorii nu am avut nevoie la aceasta tinuta, insa asta nu inseamna ca am plecat cu mana goala de la targ. Ca tot am inceput sa am o pasiune pentru cerceii foarte mari, bineinteles ca a trebuit sa-mi achizitionez o pereche noua ...asa de Mos Nicolae;))


















Cerceii de care vorbeam mai sus. Sunt preferatii mei <3








You may also like

Niciun comentariu: