Goodbye 2012

/
0 Comments

 A trecut si 2012, un an bun pentru mine, un an in care am realizat aproape tot ceea ce mi-am propus.A fost un an in care am cunoscut foarte multe persoane minunate de la care am avut ce invata, a fost anul in care m-am dedicat acestui blog pentru a ajunge asa cum il vedeti si sunt foarte bucuroasa sa stiu ca urmariti si asteptati fiecare postare cu sufletul la gura. A fost anul in care am absolvit facultatea, iar cea mai mare bucurie a mea a fost ca mi-am putut alege ca tema pentru lucrarea de licenta un domeniu drag mie: blogurile de moda. Tot in acest 2012 am rusit sa ma angajez in domeniul pe care mi-l doream; sanatate am avut din plin asa ca pot spune cu mana pe inima ca acesta a fost un an in care mi-am indeplinit cam tot ceea ce-mi prpusesem si cred eu ca a fost suficient pentu un singur an. Este frumos sa-ti faci o lista cu tot ceea ce-ti doresti pentru noul an, iar la final sa ai bifate toate aceste dorinte.
Vreau sa va multumesc voua celor care imi urmariti blogul, un blog infiintat acum doi ani dar de care am inceput sa ma ocup acum un an, iar a devenit cunoscut cam de jumatate de an. Imi doresc ca in anul care vine sa reusesc sa-l fac si mai cunoscut, iar pentru asta promit ca ma voi ocupa de doua ori mai mult fata de cum m-am ocupat in ultimele luni. Mai jos este retrospectiva pe 2012 , asta ca sa vedeti evolutia blogului intr-un singur anisor.
Pana anul viitor va doresc multa sanatate, fericire, dorinte implinite si sper sa cresteti in numar cat mai mare!!! Happy new year!!! Kiss


Shine like a star in the last night of this year !!!



Santa LOVE me




Waiting for Santa Claus




Reflecting on a Tree in Late Autumn




Tell me a fairy tale





Extravaganza Fashion Fair




A burgundy autumn touch




Happy Halloween




Fashion school




Talent is in us




I follow you, dark boom honey




Autumn is like a Summer




October shines




Orient Express




Summer is Gone




Look a la Brigitte Bardot




The Dawn Fairy




Bubbles




Beach hopping




Roses in my hair




We are Graduates




1 Mai Vintage




Spring, Color and Smile




IT'S SNOWING OUTSIDE BUT I DON'T BOTHER

































You may also like

Niciun comentariu: