Shine like a star in the last night of this year !!!

/
0 Comments

Pentru ca mai sunt doar doua zile pana la cea mai lunga noapte din an, noapte in care fiecare femeie isi doreste sa straluceasca asa cum poate nu a stralucit in anul ce tocmai a trecut, m-am gandit sa va sar in ajutor. Dupa ce am luat toate magazinele la rand pentru a gasi tinuta perfecta pentru petrecerea dintre ani, am decis sa ma opresc in doua magazine, Boutique Concept 52 si Diva Boutique unde am probat mai multe tinute care, cred eu, ar fi perfecte pentru intampinarea noului an alaturi de un pahar de sampanie dar si de un barbat stilat. In aceasta noapte mult asteptata, as opta pentru rochiile negre cat mai sofisticate accesorizate corespunzator. Cu siguranta ar trebui sa acordam o atentie sporita detaliilor, iar accesoriile intra si ele in aceasta categorie. Prefer inelele dar si cerceii masivi, cat mai opulenti pentru ca acestea pot schimba tinuta intr-un mod in care nici nu te astepti. Totul tine de preferintele fiecaruia si de aceea am ales sapte tinute diferite pentru ca fiecare dintre voi sa-si gaseasca inspiratia aici. Astept parerile voatre legate de alegerile mele.
Va puup si spor la cumparaturi pentru ca stiu ca aveti nevoie!!!

































You may also like

Niciun comentariu: