Santa LOVE me

/
2 Comments
 Mosul iata c-a sosit si sub brad eu am gasit un cadou rosu, lucios trimis chiar de Fat - Frumos :))
Pentru ca am fost cuminte si anul acesta, puteti observa ca Mosul nu m-a uitat, mi-a lasat foarte multe cadouri atat acasa cat si sub bradutii din Mall. E placut sa fii inconjurat de luminitele colorate din oras dar si de cele din sufletele persoanelor dragi care te asteapta acasa in prag de sarbatoare. Luna decembrie sau luna cadourilor cum imi place mie sa-i spun, este luna in care pur si simplu nu ai voie sa fi trist. Imi place sa ma opresc in mijlocul multimii din oras si sa privesc agitatia din jur, oamenii fericiti care cumpara cadouri si apoi le ofera celor dragi, imi place sa vad zambete pe chipurile lor si imi place sa ascult colinde de dimineata pana dimineata.
 Si pentru ca am fost cuminti si anul acesta... dar si pentru ca noi suntem niste fashion people desavarsiti, trebuie sa va anunt ca in curand vom avea un site special unde fiecare isi va putea urca pozele preferate: Lookool. Aici veti putea aratat tuturor cat de bine va pricepeti voi la asortat hainele din propria garderoba. Spiridusii mosului mi-au impartasit un secret pe care vreau sa vi-l impartasesc si voua:  la fiecare sfarsit de luna, cea mai originala tinuta, pe laga faptul ca va va transfora intr-un fashion icon veti mai fi si premiati cu cate o sedinta foto profi sau hainute colorate :D
Inca putintica rabdare, sa se instaleze noul an, sa-si intre in drepturi si atunci vom avea si site-ul mult asteptat.
Pana atunci, vreau sa-mi spuneti ce cadouri ati primit voi de la Mos :D








Sweater: TopShop
Jeans: H&M
Necklace & Ring: H&M






You may also like

2 comentarii: