Targu Jiu

/
0 Comments
Odata cu intrarea in sezonul de iarna, primarii au inceput prin a se intrece in impodobirea oraselor de sarbatoare. Dupa ce am analizat foarte bine ornamentele din Bucuresti si de prin alte orase mari din tara, am ajuns la concluzia ca primarul orasului Targu Jiu, Florin Carciumaru, merita toate aprecierile pentru modul in care si-a impodobit orasul. Targu Jiu-ul se poate numi si orasul meu deoarece acolo si in Ticleni(un orasel mai mic aflat la 20 km de Tg. Jiu, unde am crescut si unde se afla prietenii si familia mea) mi-am petrecut copilaria si adolescenta, locul unde ieseam cu prietenii la suc, concerte etc. Sper ca pozele de mai jos va vor convinge sa vizitati si voi orasul iarna aceasta si cine stie, poate ca ne vom intalnim pe acolo...


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


You may also like

Niciun comentariu: