SUNRISE

/
1 Comments

Este ora când toată lumea încă visează și mă întreb ce poate fi mai frumos decât un răsărit de soare la malul mării?  




Cu toţii suntem tentaţi ca atunci când ne aflăm la mare, să fotografiem un răsărit sau un apus de soare care sunt absolut magice. Practic nu te poţi întoarce acasă fară o astfel de imagine. Eu pot spune că am fost cam leneşă în vacanța asta şi nu am reuşit să mă trezesc la ore prea matinale însa, în ultima zi am zis că trebuie să-mi sacrific câteva ore de somn pentru un răsărit magic. Cum a sunat alarma m-am și ridicat din pat direct spre dressing. N-am stat prea mult să mă decid în ce să mă îmbrac. Am pus pe mine o fustă conică de un galben puternic, iar în sus o cămașă oversized achiziționată cu câteva zile înainte de a pleca în vacanță.


 


Sunt clipe în care îţi doreşti ca timpul să stea în loc. Aceste momente nu se pot exprima suficient de bine în cuvinte, ele trebuiesc admirate pur şi simplu.







You may also like

Un comentariu: