Sunshine is here

/
0 Comments
















Nimic nu se compara cu o zi insorita de primavara, sa stai pe o banca sau pe iarba proaspata si sa privesti lumea din jurul tau, sa te bucuri de mirosul proaspat si de ciripitul pasarelelor. As putea sta pe iarba nemiscata ore intregi daca in jurul meu ar fi mereu aceeasi atmosfera calda si oamenii zambitori. Iubesc oamenii fericiti, imi transmit si mie aceeasi stare, iar daca stau intinsa pe iarba privind cerul senin, parca imi vine sa-l cuprind cu bratele si sa nu-i mai dau drumul, imi vine sa imbratisez pe toata lumea pe langa care trec si care zambeste..chiar si pe cei care nu zambesc, as vrea sa-i fac sa zambeasca, sa se bucure si ei de zilele frumoase si senine care ne fac viata mai frumoasa. Imi doresc o lume fericita, plina de zambete <3 

                  ( T-shirt: Atmosphere, Trousers: H&M, Jacket: Avangardist Boutique, Boots: Stradivarius, Sunglasses: H&M)



You may also like

Niciun comentariu: