Goodbye 2011

/
0 Comments
A mai trecut un an, un an in care eu pot spune cu mana pe inima ca am invatat din lucruri carora nu le dadeam prea mare importanta. Am invatat sa cred in visele mele fara a ma mai lasa influentata de parerile celor din jur, am invatat cat de important este sa profiti de ofertele din jur si ca nu trebuie sa le dai niciodata cu piciorul, am invatat sa fiu mai buna, mai sincera cu mine si cu cei din jurul meu si nu in ultimul rand, am invatat ca familia este cea mai importanta.
Pentru anul ce tocmai a sosit, imi doresc sa realizez tot ceea ce mi-am propus, fara a mai astepta ca totul sa-mi pice din cer. Acelasi lucru vi-l recomand si voua, ascultati ce spun cei din jurul vostru, dar faceti doar ceea ce credeti voi ca este bine. Niciodata sa nu-i lasati pe alti sa decida pentru voi, iar daca printre prietenii vostri se afla persoane pesimiste care va descurajeaza si nu cred in voi si in ceea ce puteti, atunci aceia nu se numesc prieteni, ci vampiri de energie, adica persoana care va fac si pe voi sa credeti ca nu sunteti in stare de ceva.
Anul acesta eu voi realiza absolut tot ceea ce mi-am notat in minte, pentru ca am tot ceea ce-mi trebuie si pentru ca pot!!! Sper ca si voi ganditi la fel despre persoana voastra.
        La multi ani si la multe realizari!!!


You may also like

Niciun comentariu: