Spring, Color and Smile

/
0 Comments
Hy! Saptamana trecuta vorbeam despre un articol vestimentar pe care eu l-am personalizat si pe care eram nerabdatoare sa vi-l arat. Ei bine, ieri am profitat de vremea frumoasa de afara si am iesit in parcul Kiseleff unde am facut cele mai colorate poze. Piesa de rezistenta sunt acesti jeansi pe care ii am din liceu si pe care nu i-am mai purtat de foarte mult timp, aproape ca uitasem de existenta lor pana sa fac curatenia de primavara in dulap. Mi-am amintit ca in urma cu cativa ani erau preferatii mei si mi-a parut rau sa-i dau asa ca m-am gandit la o solutie salvatoare pentru ei:D....Cu o foarfeca si cativa nasturi colorati am transformat o pereche de jeansi banali intr-unii de care sunt foarte mandra si pentru care am primit foarte multe laude. Imi plac foarte mult culorile acestui sezon, iar rozul, portocaliul si galbenul sunt preferatele mele. Dupa cum se poate observa, sosetele in nuante colorate dau chiar foarte bine cu o pereche de sandale maro, facand tinuta foarte speciala. Trebuie doar sa ai putina imaginatie si un strop de curaj sa porti purta ceva de genul acesta, iar eu am suficient cat sa impart si cu voi...




























Sandale: Zara
Sosete: H&M
Top: H&M
Ochelari: H&M
Inele, bratari, colier: H&M
Geaca: SH
Jeansi: no name








You may also like

Niciun comentariu: