Bubbles

/
1 Comments
Ce putem face intr-o zi caniculara de vara? Raspunsul este: baloaneeee. Cand eram mica, adoram sa fac baloane din sapun. Ieseam pe strada si aruncam cu balonase in toate directiile. Acum, plimbandu-ma prin magazine am dat peste sticlutele de facut baloane si nu am putut pleca pana nu mi-am achizitionat si eu unul. In amintirea vremurilor de demult am iesit in parc sa inveselesc atmosfera cu balonasele mele colorate. Toti copii si adultii se uitau bucurosi la mine si la copilul din mine care se distra de minune in mijlocul baloaneleor de sapun. Mi-e dor sa fiu copil, mi-e dor sa ma joc si sa alerg toata ziua pe strazi. Mi-e dor de tot si de aceea incerc pe cat posibil sa pastrez copilul din mine pentru cat mai mult timp...pentru totdeauna. Nu incetati niciodata sa fiti copii, viata e atat de scurta. de ce sa nu o traim intens si sa iubim cu sufletul unui copil?



















Hat: H&M
Bag: Bonsai
T-shirt: Glow
Jeans: no name
Shoes: MaxStore
Sunglasses:  Bodega Eyewear!




You may also like

Un comentariu: