Autumn is like a Summer

/
0 Comments
Ce poate fi mai frumos intr-un weekend de toamna, decat o zi insorita de duminica care sa-ti aminteasca de vara ce tocmai a trecut?...Da, e ciudat ca suntem in luna lui octombrie, iar soarele si vremea frumoasa de afara iti permite sa te imbraci ca de vara. Calendarul este singurul care aminteste ca mai sunt doar cateva saptamani pana la Craciun...care dupa cum se arata, va fi unul cald fara prea multa zapada.
Dintre prietenele mele, eu am fost cea mai putin imbracata...am zis sa profit de soare...poate poate ma mai prinde si pe mine bronzul un pic:))) Mi-am ales o tinuta lejera, perfecta pentru o dupa-amiaza de duminica, iar parcul Mogosoaia a completat perfect sfarsitul de saptamana. Sa speram ca si inceputul de saptamana va fi la fel de frumos si relaxant :)

























Shirt: LJR
Shorts: H&M
Shoes: MeiMei
Bag: India
Sunglasses: H&M
Necklace: MOA







You may also like

Niciun comentariu: