Talent is in us

/
0 Comments

Astazi am fost la evenimentul Puma Creative Factory, de care vorbeam saptamana trecuta, unde m-am intalnit cu foarte multa lume pasionata de arta. Fetele de la Arta nu Musca , Loredana Munteanu si Criss Dobrescu, au fost foarte dragute si au facut ca evenimentul sa se desfasoare impecabil. M-am intalnit si cu doua bloggerite simpatice: Alina de la Fashion Forward si Lumi de la Read my Mind  , iar impreuna ne-am exersat talentul in ale picturii :D
Cei pasionati de pictura, au realizat adevarate opere de arta si si-au personalizat tricourile intr-un stil cu totul special. Printre cei pasionati de pictura s-au gasit si amatori, asa ca mine, care au incercat sa realizeze ceva cat de cat frumos doar ca rezultatul nu a fost tocmai cel dorit.
A fost un eveniment interesant, interactiv, unde lumea chiar s-a implicat. Mi-a placut ca imaginatia ne-a fost pusa la contributie, iar cel mai talentat a fost premiat cum se cuvine. Mai jos am pus cateva tricouri care mie mi-au placut, iar primul este al meu...l-am pus ca sa-mi arat "talentul" :)). ..spatele a iesit mai interesant, iar in curand o sa pun poze imbracata cu el...deocamdata sta la uscat:))
Enjoy!
































You may also like

Niciun comentariu: