I love forest, I love green

/
1 Comments





















In ultima mea zi acasa am rugat-o pe mami sa ne plimbam putin prin padure deoarece imi era tare dor sa simt mirosul proaspat, aerul pur pe care doar aceasta ni-l poate oferi. Nu ma mai plimbasem prin padure de la terminarea liceului adica de acum 4 ani... Nu-mi vine sa cred ca a trecut atat de mult timp si inainte obisnuiam sa merg de cateva ori pe saptamana prin padurea care este la doar 300 de metri de casa mea. 
Chiar la intrare in padure se afla si stadionul echipei locale de fotbal dar din pacate am omis sa-i fac poze. Acolo mergeam aproape in fiecare seara sa alerg si tin minte ca ajunsesem la performanta de a da 10 ture de stadion cu o singura pauza. Acum daca dau una e bine :))
Oricum paduea, natura in sine este singurul loc in care imi gasesc linistea, in care ma eliberez de tot ce e rau si de unde imi iau energia. Am profitat de vizita mea ceva mai lunga acasa si am luat-o pe mami si pe matusa-mea la o plimbare relaxanta dar si la cules  flori de camp care mie imi plac atat e mult. 
Trebuie sa recunosc ca in scurta noastra plimbare prin padure am intampinat si unele mici probleme: insectele. Da, imi este frica de paianjeni, iar in padure sunt foarte foarte multi plus alte mii de insecte.  Chiar uitasem de acest amanunt inainte de a ma aventura la drum. Norocul meu a fost cu tenisi pe care-i aveam ca altfel ramaneam la marginea padurii:))) Oricum sunt sigura ca strigatele mele s-au auzit in toata padurea, iar daca se mai afla cineva la ora aia pe acolo cu siguranta s-a amuzat teribil :))
Dupa 3 ore cat a durat intreaga aventura, am reusit sa ma intorc acasa cu un cos plin cu flori dar si cu plamanii ceva mai curati :D 
Va recomand si voua ca macar o data pe saptamana sa faceti o plimbare scurta prin padurea de la marginea orasului sau chiar intr-un parc acolo unde aerul mai curat!


( Shirt: Atmosphere, Trousers: H&M, Sneakers: Mei Mei, Bag: H&M, Sunglasses: H&M )



You may also like

Un comentariu:

  1. Frumos! Si eu am nevoie de o plimbare relaxanta prin padure. )
    Imi plac mult pantalonii tai!

    RăspundețiȘtergere