Back to School

/
1 Comments
Tinuta nr.1


Back to school

Tinuta nr.2


Back to school 2

Tinuta nr.3


Back to school 3


Tinuta nr.4


back to school4



Pentru ca mai sunt doar cateva zile pana la inceperea liceului si cateva saptamani pana la inceperea facultatii, am ales sa realizez patru tinute diferite. Dupa cum se poate observa, toate cele patru tinute au ceva in comun. Este vorba despre a fi  putin mai indraznet. Au trecut de mult vremurile in care hainele pentru scoala erau simple si banale. Acum este momentul pentru cine n-a facut-o inca, sa ia atitudine si sa devina mai indraznet pentru ca hainele sunt cele care ne scot in evidenta. Oricine poate sa spuna orice dar primul lucru pe care il observam la cineva este tinuta, iar daca aceasta ne place, abia apoi incercam sa ne apropiem de omul respectiv pentru a vedea cum este el de fapt si ce gandeste. Pe tine care dintre cele patru tinute te reprezinta?


You may also like

Un comentariu:

  1. Hey ! Imi plac tinutele tale, a 3 a tinuta este preferata mea ! Am realizat si eu timp de 2 saptamani tinute pentru intoarcerea la scoala , poate esti interesata . XOXODena http://denasblogforeveryone.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere