A perfect Sunday with family in park

/
0 Comments













De fiecare data cand merg sa ma plimb prin parc aleg o tinuta comoda care sa imi permita sa ma misc in voie. O pereche de pantaloni scurti, un tricou si o pereche de sandale sunt intotdeauna alegerea perfecta, iar machiajul trebuie sa fie cat mai natural spre deloc;)). Niciodata nu am inteles fetele care aleg sa poarte tocuri si rochii mulate pana sub fund atunci cand ies la plimbare in parc.
In pozele de mai sus sunt alaturi de mama si de fratele meu care au venit in vizita pe la mine. Cum vremea a fost prielnica, am decis impreuna cu ei sa ne petrecem ziua de duminica lenevind pe o banca in parc, iar frate-meu cu rolele. Era atat de nerabdator sa se plimbe cu ele ;))) si asta deoarece i le-am confiscat eu pe perioada verii, el ramanand cu bicicleta. Si lui la fel ca si mie ii place sa faca cat mai multa miscare in timpul liber, iar aceasta plimbare a fost mai mult ca perfecta.
Zi frumoasa va doresc si voua!


                                    Me: T-shirt: Zara, Shorts: H&M, Shoes: My Closet
                                Mother: Dress: Tina R., Shoes: My Closet, Bag: H&M
                                Brother: T-shirt: Pull and Bear, Shorts: Glow


You may also like

Niciun comentariu: