Jewelry

/
0 Comments
Imi plac la nebunie bijuteriile, iar de fiecare data cand am ocazia imi imbogatesc colectia de accesorii, pentru ca sunt singurele care pot scoate din banal orice tinuta. De curand am dat peste un site de bijuterii care mi-a atras atentia intr-un mod foarte placut, mai ales pentru ca este vorba despre un site romanesc cu designeri de-ai nostri bineinteles. Site-ul despre care vorbeam se numeste DesignerCraft si este singurul magazin online din Romania care comercializeaza astfel de bijuterii numai bune de luat acasa sau facut cadou. Iata cateva imagini pentru a va face o idee despre ce vorbesc eu aici:

Coliere:







Cercei:                                                                                            



Inele:





Bratari: 








You may also like

Niciun comentariu: