Something Special

/
0 Comments
Este sambata seara, dar atmosfera din camera mea nu as da-o pe nicio secunda de clubareala... Lumanarile aprinse, mirosul de portocala, ciocolata calda cu scortisoara, muzica ce se aude incet din laptop si zapada de afara fac seara asta atat de speciala...desi o petrec de una singura, ma simt excelent.
 Poate ca am un motiv bun pentru toate astea, poate ca incep iar sa visez frumos si profit de acest moment...Moment ce ma face sa ma simt speciala, iar fiecare lucru din casa ma face sa zambesc. Oare am innebunit??? :))) Nu, nu cred, dar e ciudat tot ce se intampla in jurul meu, e ciudat cand se intampla chestii atunci cand nu te astepti si este si mai ciudat (ciudat in sensul foarte bun) atunci te trezesti dimineata si realizezi ca nu a fost un vis...este ceva ce se schimba si se schimba in bine, iar asta imi place pentru ca imi da o pofta nebuna de viata.
 Este atat de colorat totul, chiar si aerul si nu cred ca de la lumanari:))...Trebuie sa-l fac sa ramana asa pentru ca imi plac culorile, dar cel mai mult imi place de mine cand sunt in starea asta euforica, imi place sa respir aerul asta colorat care nu este un drog rau, este unul bun...cred. Oricum, ma voi convinge daca merita sa mi-l injectez in continuare, iar daca totul e ok ma voi transforma intr-un curcubeu;)))
X.o.X.o si nu uitati sa visati frumos!









You may also like

Niciun comentariu: