1 Mai Vintage

/
0 Comments
A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat ceva, iar pentru asta am o scuza foarte buna: lucrarea de licenta. Avand in vedere ca mai am o luna pana la examenul de licenta, m-am gandit ca ar fi cazul sa ma concentrez mai mult pe acest lucru...pana la urma e doar o luna. Sincera sa fiu, sunt foarte speriata in legatura cu acest examen, am muncit mult la lucrarea si inca nu e gata, mai am foarte putin pana la finalizare...oricum, tema pe care mi-am ales-o este una foarte draga si anume, moda si blogurile de moda. Imi doresc din tot sufletul sa iasa bine si sa termin odata cu tot stresul pe care il provoaca invatatul.
Acum sa revenim la oile noastre...ieri am primit in sfarsit pozele pe care le-am facut de 1 Mai, un 1 Mai muncitoresc petrecut nu la mare cum este obiceiul la romani, ci la munte, in mijlocul naturii. Totul a fost asa de moment...eram in parc cand o prietena m-a sunat sa ma intrebe daca nu am chef sa merg la munte de 1 mai si cum altceva nu aveam de facut ( poveste lunga...de fapt ar fi trebuit sa fiu in alt loc cu altcineva doar ca lucrurile au luat o alta intorsatura) m-am hotarat sa merg. Am ajuns in Muntii Bucegi, am vizitat Pestera Ialomita, ne-am plimbat prin Sinaia si am ajuns la cota 2000. M-am simtit super bine mai ales ca eu prefer muntele in locul marii desi, recunosc mi-am dorit din tot sufletul sa ajung la mare de 1 mai...poate anul viitor (asa ma amagesc de cand ma stiu, niciodata nu am ajuns la mare de 1 mai).
Kiss!














You may also like

Niciun comentariu: