Happy B-day for me

/
0 Comments
Am mai adaugat un an la buletin, un an in care cred eu ca m-am mai maturizat un pic, un an in care am invatat sa spun NU atunci cand simt, un an in care mi-am dat seama ca prietenii sunt cei mai importanti, ei sunt pe viata daca stii sa-i alegi. Am invatat ca greselile nu ma doboara, ci din contra, imi dau puterea de a merge mereu mai departe si mai sus si ca orice vis se poate realiza cu putina vointa. A mai trecut un an in care s-au schimbat foarte multe, am pierdut prieteni, am pierdut relatii dar am si cunoscut oameni noi alaturi de care ma simt foarte bine, oameni care tin la mine si stiu ca sunt mereu disponibili atunci cand am nevoie de ei. Mi-am dat seama ca nu are rost sa ne pierdem timpul cu persoane care nu ne vor in viata lor...viata e scurta, iar timpul nu trebuie risipit degeaba...trebuie sa profitam de fiecare clipa si sa ne traim viata la maxim alaturi de oameni dispusi sa o faca alaturi de noi.
Anul acesta mi-am serbat ziua la Club Vault alaturi de trei prietene, prietene ce mi-au fost alaturi la toate trasnaile mele din ultimele luni si alaturi de care m-am distrat in aceste cateva luni cat pentru 3 ani de facultate. Sper sa ramanem asa mereu pentru ca pana la urma prietenii sunt cei mai importanti si singurii care nu uita de tine in momentele speciale sau mai putin speciale...ei sunt acolo TOT TIMPUL.


















































You may also like

Niciun comentariu: