Pin-Up Blogger's

/
0 Comments

























    Asa cum va povesteam si data trecuta, am fost invitata alaturi de alte bloggerite sa luam parte la cea de-a doua editie a targului Women for Women Fashion & Lifestyle Fair. Tematica evenimentului a fost Pin-Up, iar dupa cum se poate observa si din pozele postate, fiecare dintre noi a incercat sa se adapteze cat mai bine stilului. Eu am purtat o camasuta scurta albastra pe care o am de ceva timp prin dulap dar pe care nu am mai purtat-o niciodata si o fusta swing de la Zara. Am avut norcul ca de cum am deschis sifonierul am stiut exact in ce o sa ma imbrac, iar combinatia, zic eu, este una reusita. Va pup si va doresc un inceput de primavara insorit!

                   ( Tshirt: C&A, Skirt: Zara,  Shoes: Zara, Necklace: Hand-made)



Photo Credits:

Lookool.ro
Emil Stanciu Photographer
Robert Days















You may also like

Niciun comentariu: