Noaptea Muzeelor in Bucuresti

/
0 Comments
 Palatul CEC



 Muzeul ANTIPA

















Muzeul National de ISTORIE













Noaptea Muzeelor este cu siguranta cel mai asteptat eveniment cultural al anului. Nici nu este de mirare avand in vedere ca in Bucuresti sunt nu mai putin de 20 de muzee care iau parte la eveniment. Eu am reusit sa vizitez doar doua: Muzeul Antipa si Muzeul National de Istorie. Spre rusinea mea nu mai vizitasem un muzeu de foarte multi ani, iar faptul ca job-ul mi-a permis sa vizitez doua mari muzee fara a sta la cozile kilometrice, m-a bucurat foarte tare. As fi putut vizita si restul muzeelor si imi pare rau ca n-am facut-o dar nu m-am simtit prea bine. La anu' n-am sa mai ratez ocazia dar ma bucur tare mult ca am reusit sa vad expozitia The Human Body.Din pacate nu am avut voie sa fac poze acolo dar va spun sincer ca merita fiecare banut, iar luna viitoare cand o sa vina frete-meu pe la mine i-am promis ca o sa-l duc sa vada si el. In rest mi-au placut mult scheletul de Deinoteriul aflat chiar la intrare in muzeu.
La Muzel National de Istorie mi-au placut mult coroanele Reginei Maria, bratarile dacice dar si restul Tezaurului Romanesc. Cand am plecat am primit un bilet la expozitia Comorile Chinei unde vor putea fi vazuti  patru soldati de teracota si un cal, in marime naturala care faceau parte din inventarul funeral al Imparatului Quin Shi Huang. format din 8000 de soldati din lut ars devenit teracota.Acceste exponate au ramas intacte 2000 de nai pana sa fie descoperite de arheologi, in anul 1974, in centrul Chinei, in San Si. 
Pana ajung la acea minunata expozitie va las sa urmariti pozele de la cele doua muzee la care am fost noaptea trecuta. 



You may also like

Niciun comentariu: