Welcome in my city

/
0 Comments





















In weekendul ce tocmai a trecut mi-am luat o mini vacanta si am mers acasa, in Ticleni, locul unde am crescut si unde aerul este atat de proaspat. De mult timp imi doream sa imi fac timp si sa o iau pe mami la o plimbare prin centrul orasului, sa stam la un suc, sa admiram salcamii proaspat infloriti si sa ii vizitam pe bunici. Imi place atat de mult sa vizitez locurile unde am crescut si pe unde ma plimbam cand eram mica dar imi pare rau ca ajung atat de rar acasa si de multe ori nu-i mai recunosc pe multi dintre copii care acum au crescut. Totusi e un sentiment frumos sa vezi ca lucrurile se schimba in bine, singurele care raman neschimbate fiind  linistea orasului si mirosul proaspat al pomilor. 
Chiar daca Ticleni-ul este un orasel micut, are foarte multe locuri frumoase care nu te lasa sa te plictisesti, iar padurea care inconjoara orasul  iti da placuta impresie ca te afli intr-o statiunea.
App, in orasul meu se gaseste a doua cea mai lunga strada din Europa: Strada Petrolistului care are 25 km , iar de-o parte si de alta a starzii locuiesc un sfert din locuitorii orasului.:D

ME: T-shirt: Bershka, Pants: New Look, Shoes: H&M, Bag: H&M, Necklace: Pull and Bear
Mother: Shirt: Atmosphere, Skirt: H&M, Shoes: Leonardo, Bag: H&M




You may also like

Niciun comentariu: